נאמר זאת כך: אנו חשופים למוצרי קידום מכירות בכל רגע נתון. השאלה הגדולה היא איפה אנחנו כבעלי עסקים נכנסים כאן לתמונה.
קד"מ, ראשי תיבות של קידום מכירות, הם שורה של מוצרים שונים וממותגים המספקים מסר שיווקי נחרץ וחשוב לאין שעור – אנחנו, העסק שלנו.
הרי כולנו יכולים להזדהות עם תחושת הביטחון שמלווה אותנו בעת רכישת מוצר ממותג ידוע, ואילו תחושת חוסר הוודאות המסוימת שעופפת אותנו בעת רכישת מוצר מטעם שם שמעולם לא פגשנו בו בעבר.
אני בעל/ת עסק קטן, למה שאכיר את זה?
זה יכול להיות גם עסק של בן אחד.
לא אזכיר שמות, אך אוכל לומר שאתר מכירות גדול בתחום מוצרי הבית, מותג שכל בית ובית בישראל מכירים, מנוהל על-ידי מספר אנשים בודדים ולהם אספקה של מוצרים ממקורות שונים.
אני יודע שיצרתי אצלכם יצר סקרנות, ורק ארחיב ואומר את הדבר הבא: זהו מותג שכל בשלן ובשלנית ישמחו ויתרשמו מקבלת מתנה ממנו.
ועכשיו, אחרי שכבר הבנו את כוחו של מותג ועד כמה הוא איננו תלוי בסדר כוח האדם כלל, בואו נצלול עמוק יותר ונבחן את יתרונותיו.
איך תופסים אתכם?
הנושא התפיסתי הפסיכולוגי הוא משמעותי. כל מותג שיהדהד לנו בתודעה שוב ושוב, לבסוף יגיע אל המטרה, ולא משנה עד כמה עקשנים נהיה.
היופי שטמון במוצרי ומתנות קידום מכירות למיניהם הוא בכך שהם מאפשרים לנו למתג את עצמנו ומבלי להוציא על כך הון תועפות.
זהו יכול להיות ספל ממותג, ואלו יכולים להיות סבונים בעבודת יד עם הטבעה של מותג העסק שלנו. זו יכולה להיות כל מתנה שהמותג שלנו מתנוסס עליה אחר גאון וכך גם צולל אל תוך התודעה.
אך כשאני מדגיש את הנושא של 'איך תופסים אתכם', אינני מתכוון רק לתודעה, אלא גם ליוקרה.
עסק שהמותג שלו מופיע על רכב, וודאי שנתפוס אותו ביראת כבוד גבוהה יותר. כך גם לגבי עסק שהמותג שלו מוצג על גבי עט יוקרתית.
היוקרה שלכם היא היוקרה של המוצר/השירות
תגובת השרשרת כאן רק יכולה לפעול לטובתכם – כאשר המותג שלכם צובר יוקרה, כך גם השירות או המוצר שאתם מוכרים נחשב ליוקרתי יותר.
כאשר אתר מסוים מופיע למשל בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש במילה פופולרית, הרי שיתפסו אותו בהדרגה כמקום שיכול לספק את התשובה הטובה ביותר עבור לקוחותיו; אותו הדבר ניתן לעשות עם מוצרי קד"מ.
התייעצו איתי
העסק שלכם זקוק לדחיפה? אני מזמין אתכם ליצור איתי קשר ויחד נבחן כיצד להזניק אותו קדימה.
לכל שאלה והתייעצות, השאירו לי פנייה באתר או התקשרו: 072-3932739.